maandag 7 april 2008

voorstelling blog

In een opwelling heb ik besloten om een dagboek aan te maken voor het stoelenproject van Anita en Hélène.
Misschien is dit een goede manier om de voorstellen, vragen, informatie en .... mee te delen.
Zodra er informatie en verdere vragen zich aandienen kunnen we deze onmiddellijk publiceren en kan dit ook onmiddellijk door geïnteresseerden geconsulteerd worden. Iedereen kan hier vragen stellen en commentaren achterlaten.
Ik zal regelmatig foto's publiceren van hoe de dingen er voor staan en ik moet Anita en Hélène nog vragen of zij hier redactioneel willen bijspringen met aanvullende informatie. Ik hou mij meer bezig met de technische kant van de zaak (ben dan ook een verwoed stoelenverbouwer).

Nog in kinderschoentjes, er zal hier en daar nog wat geschaafd moeten worden aan deze blog. Zo gaat dat nu éénmaal met impulsieve ideëen.

Heeft er iemand vragen over de atelierdagen waar entoesiaste medewerkers hun stoel willen komen maken kan u gerust hier een reactie achterlaten, dit wordt automatisch doorgestuurd.


groetjes,
hildA

Geen opmerkingen: